środa, 16 stycznia 2013

Liebster Awards

Hej Kochani !

Zostałam nominowana do  Liebster Awards. Nominacje dostałam od dziewczyny która prowadzi wspaniałego Bloga. Te pytania zostały mi zadane :


1.kto podoba ci się najbardziej??

2.skąd pomysł na opowiadanie/ bloga??

3. co sądzisz o El, Pezz i Dan??

4. twój sposób na nudę??

5. ulubiony kolor??

6. twoje życiowe motto??

7. serce vs rozum - czym się kierujesz??

8. opisz siebie w 3 słowach

9. o czym marzysz??

10. lubisz the wanted??
A to moje odpowiedzi :
1.Najbardziej podoba mi się Harry, ah te jego loczki. Ale to nie znaczy że reszta chłopców z 1D są dla mnie obojętni. Kocham ich wszystkich.
2.W sumie w tedy zaczęła się moja przygoda z One Direction. Przeglądałam różne blogi na ich temat, te z opowiadaniami  i te z informacjami . Tak właśnie wpadłam na pomysł żeby założyć własnego bloga o nich.
3. Bardzo lubię dziewczyny chłopaków, do żadnej z nich nigdy nic nie miałam. Jestem zdania że jeżeli chłopacy są ze swoimi dziewczynami szczęśliwi to ja też jestem szczęśliwa.
4.Suchanie muzyki (głownie 1D), czytanie książek i chyba to wszystko.
5.Fioletowy.
6.Moje motto: „Wyszaleć się  póki jest na to czas, bo życie jest tylko jedno i trzeba je dobrze wykorzystać”.
7.Zależy w jakiej sytuacji ale przeważnie sercem, to nim się kieruje.
8. Wrażliwa, zabawna i przyjacielska.
9.O tym żeby spotkać swojego księcia z bajki (wiem trochę dziecinne ale ja w to wierze)liczę że to Bendzie Harry Styles. XD
10. Nie za bardzo.
To są moje pytania  (może nie są zbyt fajne ale nie wiedziałam co wymysleć) :
1. Chciałbyś, żeby Liam był Twoim najlepszym przyjacielem, ale nic więcej ?
2.Jaka jest twoja ulubiona piosenka (nie musi być 1D) ?
3.Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie ?
4.Gdybyś mogła zamienić się duszą z chłopakami z 1D to który by to był ?
5.Co byś zrobiła gdybyś na ulicy spotkała One Direction ?
6.Co najbardziej cenisz u ludzi ?
7.Kogo jeszcze lubisz po za 1D – Chodzi o różne gwiazdy  
8.Jaką cechę charakteru kochasz najbardziej w chłopakach z 1D?
9.Czy jestes zazdrosna o dziewczyny chłopków (One Direction ) ?
10.Masz jakieś zwierze ?
Nominowane przez mnie Blogi :
Dziękuje Bardzo i Pozdrawiam wszytkich którzy czytają tego bloga.
Ps.Nowy rozdział dodam napewno jutro. Przpraszam że nie wczesniej ale nie mogłam sie zdecydować nad dalszymi losami naszych bohaterów.
Pozdrawiam
Keysley

3 komentarze:

  1. Dziękuje bardzo za nominacje ♥ A mogłabyś mi wyjaśnić o co w tym chodzi,bo nie bardzo rozumiem ;) / Nominujesz blogi,które ci się podobają i zadajesz im pytania. Jeżeli ciebie ktoś nominuje odpowiadasz na pytanie osoby,która cie nominowała. No i co potem? Czekasz na wyniki tego 'konkursu' ? Czy jak ? ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy blog, no i jeszcze 1D c:
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń