wtorek, 22 stycznia 2013

"Harry cz.17"


Weronika Namlik - Urodzona 9 kwietnia 1994.r
Urocza kuzynka Grece z Polski.
Rano obudził mnie krzyk mamy : Grece wstawaj bo zaraz mamy jechać po Weronikę ! No więc niechętnie zwlekłam się z łóżka i poszłam się wykąpać. Przebrałam się , ułożyłam włosy i zrobiłam delikatny makijaż. Zeszłam na dół i przegryzłam jedną mała kanapkę. O 12.30 miał przylecieć samolot mojej kuzynki więc szybko z mamą i tatą pojechaliśmy po nią. Po 10 minutach czekania na jej samolot, w końcu się zjawiła. Blondynka o jasnej cerze i niebieskich oczach szukała nas wzrokiem. Gdy tylko ją zobaczyłam zaczęłam biec w jej stronę i mocno ja przytuliłam.

J:Weronika, jak się cieszę że przyjechałaś ! –Krzyknęłam.- Pięknie wyglądasz.
W:Ty też, ale wydoroślałaś odkąd ostatnio cie widziałam.- Powiedziała.
Po chwili dołączyli do nas moi rodzice. Tato zabrał walizki dziewczyny i wszyscy poszliśmy do auta.

-W domu-

Prawie cały dzień spędziłyśmy na rozmawianiu o wszystkim. Jak dziewczyny rozmawiałyśmy o chłopakach i o sprawach kobiecych. Opowiedziałam jej kogo ostatnio poznałam. Weronika nie mogła w to uwierzyć, powiedziała mi że jest ich fanką. Gdy dziewczyna poszła się rozpakować postanowiłam zrobić jej niespodziankę i poznać ją z chłopakami więc zadzwoniłam do Harry’ego.
H:Hej Grece. –Odezwał się głos w słuchawce.
J:Hej, mam do Ciebie proźbe. Przyjechała do mnie moja kuzynka z Polski. Ona jest waszą fanką, chcę jej zrobić niespodziankę i poznać ją z wami. Pomożesz ?
H:No pewnie, dla moich fanów wszystko. To kiedy przyjedziecie ? – Zapytał.
J:Za godzinę. Czekajcie na nas.
H:Ok. to do zobaczenia. – Pożegnał się.
J:Pa.-Odłozyłam telefon.

Poszłam do Weroniki i powiedziałam jej że ma się ładnie ubrać bo mam dla niej niespodziankę. Ja też się przebrałam i wyszłyśmy z domu. Wezwałam taxi. Po 20 minutach byłyśmy już pod domem chłopców. Zapukałam do drzwi, a je otworzył Liam, gdy kuzynka go zobaczyła zamarła.

L:O hej dziewczyny fajnie, że już jesteście. Hej jestem Liam. – Podał Renke Weronice.
W:Hej, nawet nie wiesz jak się cieszę że cię poznałam.- Uśmiechnęła się do niego. Weszłyśmy do środka domu. Każdy z chłopców przedstawił się dziewczynie która była mega pod jarana. Zaproponowałam , że pojedziemy na dyskotekę, wszyscy się zgodzili.  Chłopcy się ubrali, a później Liam zadzwonił po Emmę. Gdy dziewczyna przyjechała przedstawiłam ją Werze jako moją przyjaciółkę i dziewczynę Liama. O 18.14 wyszliśmy wszyscy z domu.

-W klubie-
Gdy weszliśmy od razu zajęliśmy stolik z kanapą. Zamówiliśmy drinki które po chwili zostały nam przyniesione. Liam z Emmą tańczyli a my siedzieliśmy i rozmawialiśmy. Po chwili Zayn wstał i poprosił mnie do tańca, ja oczywiście się zgodziłam. Tańczyliśmy tylko niecałe dwie minuty ponieważ gdy tylko zaczęliśmy się rozkręcać usłyszałam za sobą –Odbijamy- Był to Harry. Zayn ”oddał” mnie chłopakowi i on sam poszedł do reszty naszych przyjaciół. Po 3 minutach szybkiego tańczenia z Hazzą DJ puścił wolny kawałek. Wtuliłam się w chłopaka i złożyłam moje ręce na jego szyji, a on zaś położył swoje ręce  na mojej tali.

J:Czy ty jesteś może zazdrosny ?- Zapytałam wtulona w chłopaka.
H:Ja ? Nie.- Odpowiedział.
J:Na pewno ? Ani troszkę ?- Próbowałam dopiąć swego.
H:Może troszkę. A co chciałaś tańczyć z Zayn’em?- Zapytał.
J:Nie o to chodzi. – uśmiechnęłam się do niego i z powrotem się w niego wtuliłam.

Tańczyliśmy tak jeszcze chwile a później gdy DJ puścił znowu szybką piosenkę doszli do nas nasi przyjaciele. Przez resztę wieczoru bawiliśmy się już razem - piliśmy i tańczyliśmy. Chłopcy zaproponowali żebyśmy (Ja, Emma i Wera) zostali u nich na noc. Zadzwoniłam więc do mamy żeby jej o tym powiedzie ona oczywiście się zgodziła. Gdy już byliśmy zmęczeni i pijani zdecydowaliśmy się na powrót do domu.

-Ranek u chłopców-

Gdy otworzyłam oczy zobaczyłam Harry’ego który leży i patrzy się na mnie.
H:Dzieńdobry. – Uśmiechnął się do mnie i odgarnął moje włosy z mojej twarzy.
J:Hej,długo spałam ? – Zapytałam.
H:Nie, ja też niedawno się obudziłem. – Odpowiedział.
J:A Reszta ?
H:Chyba jeszcze śpią bo jest cisza.
J:Harry ?- Zapytałam.
H:Tak ?
J:Czy  my ? No wiesz.
H:Nie, nie martw się. – Powiedział i roześmiał się.
J:Gdzie śpi Wera ?- Przypomniało mi się że dziewczyna była z nami na imprezie.
H:W pokoju Zayn’a. On śpi w salonie na kanpie- Wyjaśnił.
J:To dobrze, co będziemy robić skoro oni śpią ?- Zapytałam.
H:Nie mamy zbyt dużo możliwości. Możemy pogadać.
J:Ok. – Uśmiechnęłam się.

Gadaliśmy o wszystkim i śmialiśmy się jak jeszcze nigdy. Dobrze nam się rozmawiało gdy w końcu usłyszeliśmy że ktoś puka do drzwi.

H:Proszę. !- Krzyknął, a drzwi się otworzyły.
W:Hej gołąbeczki, miałam was obudzić na śniadanie ale widzę że już nie śpicie. –Powiedziała i wyszła.

Ja i Hazza zebraliśmy się i wyszliśmy razem z pokoju. W kuchni siedzieli już wszyscy, gdy dołączyliśmy do nich zaczęliśmy jeść . Po wesołym wspólnym śniadaniu każdy rozszedł się do swoich pokojów żeby się przebrać i ogarnąć. Ja pierwsza poszłam do łazienki się wykąpać Harry dał mi swoją bluzkę. ubrałam się w nią była trochę zadurza ale nie miałam innego wyjścia musiałam ja założyć. Gdy się wykopałam i przebrałam w bluzkę Hazzy która była za duża z powrotem poszłam do pokoju Hazzy.
H:Zostaniecie jeszcze ? – Zapytał.
J:Tak, jeśli nie masz nic przeciwko.-Odpowiedziałam
H:Przeciwnie, bardzo się cieszę- Podszedł do mnie i przyciągnął do siebie. Później pocałował mnie w czoło.
J:Wątpie żeby Weronika zostawiła Zayn’a. Chyba go polubiła. – Powiedziałam.
H:Mam też nadzieje że Zayn ją polubił i że się od Ciebie odczepi.- Uśmiechnął się.
J:Aż tak jesteś zazdrosny ?- Roześmiałam się.
H:Czemu się śmiejesz. Bardzo mi na tobie zależy i nie chcę cie stracić.
J:I nie stracisz. – Powiedziałam i pocałowałam go. Był to bardzo namiętny pocałunek.
H:Czy to znaczy że…- Nie dokończył bo mu przerwałam.
J:Tak Harry. Kocham Cie.- Spojrzałam mu w oczy.
H:Ja też Cię kocham. – Znowu mnie pocałował. – Może się przejdziemy gdzieś ?
J:Dobrze, możemy gdzieś iść.
Gdy się zebraliśmy wyszliśmy z domu chłopców. Wera została razem z Emmą i resztą zespołu.



Jak wam sie podoba ? Proszę was o komentarze. + Przedtem nie było zdjęć i opisów bohaterów ale niedawno je dodałam. Jak chcecie zobaczyć to musicie cofnąć się do sierpnia. Buziaki ;*

2 komentarze:

  1. boski dawaj następny. mogłabym pisać jeszcze jakie to opowiadanie jest zajebiste, ale byłoby tego za dużo i bym cie zanudziła :P

    OdpowiedzUsuń
  2. awwww ♥ są razeeeeem ,dawaj następny ;*

    OdpowiedzUsuń