wtorek, 8 stycznia 2013

"Harry cz.10"


Otworzyłam drzwi i weszłam do domu. Rodzice już spali więc cichutko poszłam do swojej łazienki wykopałam się i przeprałam w pidżamie. Poszłam do pokoju i zobaczyłam że mój telefon zaczyna wibrować.  „Harry” to imię wyświetliło mi się na telefonie. Odebrałam i cichutko powiedziałam:
J:Harry? Czemu dzwonisz ?
H: Chciałem Ci pożyczyć kolorowych snów.
J:Dziękuje, miło że pamiętasz.
H: Jak mógłbym zapomnieć.
J:Dobranoc Harry.
H:Dobranoc.

Rozłączyłam się i poszłam spać. Obudziłam się o 10.30. Jak zawsze rano wstałam i zrobiłam sobie śniadanie. Potem poszłam sie wykąpać i ubrać się  w to . Zeszłam na dół i postanowiłam że zadzwonię do Emmy.
E: Hallo ?
J: Hej. Idziemy na zakupy ?
E:Tak, możemy iść.
J: to będę u Ciebie za pół godziny.
E: OK.
Emma się rozłączyła, a ja wzięłam torebkę i ruszyłam w stronę jej domu. Gdy dochodziłam do jej ogródka ona już na mnie czekała. Po 20 minutach byłyśmy już w galerii handlowej. Dziewczyna wypytywała się o moja wczorajszą randkę a ja jej wszystko opowiedziałam. Emma była pod wrażeniem, mówiła mi że bardzo mi zazdrości i przyznał że strasznie podoba jej się Liam. Naszą rozmowę przerwał mój telefon. Odebrałam.
J: Hallo?
H: Hey to ja Harry dzwonie z komórki Zayna. Co teraz robisz ?
J: Jestem z Emmą na zakupach . –powiedziałam cicho dziewczynie kto dzwoni.
H:To świetnie że jesteście razem. Chłopaki i ja myśleliśmy że fajnie by było gdybyście do nas przyszły bo musimy wam cos ważnego powiedzieć.
J: No ok. skoro to takie ważne.
H: Mam po was przyjechać ?
J: Nie, dojedziemy same, pamiętam gdzie mieszkacie.
H: Ok. to czekamy na was.

Rozłączyłam się i  po skończonych zakupach pojechaliśmy do domu chłopców.
 
Hej, Taki krótki roźdzał i wiem że nudny ale jest on wstepem do czegś. Nie zdradze czego ;)

4 komentarze:

  1. krótki i mało opisów ;< wszystko się dzieje aż za szybko. a poza tym fajnie, czekam na następny, ściskam i całuję , http://could-freeze-this-moment-in-a-frame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm coż to może być? ^^ Oj już się nie mogę doczekać hahaha Życze weny. Pozdrawiam
    Ada

    OdpowiedzUsuń
  3. historia CUDOWNA czytając nie zauważyłam błędów czytam od końca ale mi się podoba od teraz masz mi wysyłać to na e-mail


    wera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wera skarbie ;) Powiesisz sobie na scianie hahaha

      Usuń