poniedziałek, 11 lutego 2013

The Versatile Blogger !


Hej. Jak tam u was miśki ? Skończyły mi się niestety ferie. ;( Nie zdążyłam dzisiaj napisać kolejnego rozdziału za co bardzo przepraszam. Spróbuje dodać jutro ;) Teraz tak. Zostałam nominowana trzy razy do The Versatile Blogger za co bardzo dziękuje ! Pewnie niektórzy nie wiedzą o co w tym chodzi więc tłumacze.
Co trzeba zrobić ?
1. Podziękować nominującemu na jego blogu.
2. Ujawnić 7 faktów o sobie.
3. Pokazać nagrodę na swoim blogu.
4. Nominować 10 blogów (lub mniej), które Twoim zdaniem na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie autora nominowanego bloga.
Pierwszą nominacje dostałam od ”paulla”. To jej blog. Bardzo ci dziękuje ;
Fakty :
- Jestem szatynką.
-Jestem bardzo wrażliwą osobą.
- Uwielbiam się wygłupiać.
- Jestem szalona xDDD
- Uwielbiam filmy romantyczne.
-Bywam czasami wredna. ;D
- Mam dwóch starszych braci. Niestety ;(
Drugą nominacje dostałam od ”Berry”. Jej blog. Też bardzo dziękuje.
Fakty:
-Taniec to moja pasja.
-Lubię rysować.
-Gdy mam doła zawsze idę po puszkę lodów.
-Jestem uzależniona od mojej przyjaciółki.
-Na Tytanicu zawsze ryczę. ;)
-Nienawidzę matmy.
-Jestem wysoka i szczupła.
No teraz trzecia nominacja którą dostałam od ”Daria Horan”. Jej blog.. Znowu bardzo dziękuje.
Fakty:
- Mam na imię Daria. XDDDD hehe.
-Mieszkam w domku jednorodzinnym.
-Mam psa o imieniu Dora.
-Lubię nawiązywać nowe znajomości, a zwłaszcza z chłopakami. ;D
-Marze żeby kiedyś spotkać całe 1D
-Lubię robić zdjęcia i dokumentować fajne sytuacje.
-Nie przepadam za mięsem. xD
Teraz muszę nominować blogi. Więc tak. Skoro nominowały mnie trzy dziewczyny powinnam nominować ok.30 blogów ale tego nie zrobię. Nie czytam aż tylu blogów więc nie będę nominować niektóre blogi na siłę w ogóle ich nie czytając.  Po prostu dodam moje ulubione blogi. ;)
http://angelisirresistible.blogspot.com/

http://iamhorangirl.blogspot.com/
http://onedirection-all-you-need-is-love.blogspot.com/
 Przepraszam że tak mało. Zdecydowałam że dodam po jednym blogu to każdej nominacji. ;)
Jeszcze raz bardzo dziękuje !

 
 
 
 
 
 
 
 
 

4 komentarze:

  1. SZabko pisz na jutro !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow gratulacje za tyle nominacji :D ! No ale podoba mi się jak piszesz więc się nie dziwię , bo inni pewnie też są zachwyceni.
    PS. Jeśli będzie Ci się nudzić lub coś to możesz wpaść do mnie ;)http://takemetotheendoftheworld-onedirection.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za nominację! ;)

    OdpowiedzUsuń