piątek, 22 marca 2013

The Versatile Blogger

Hej to kolejna nominacja tyle że do The Versatile Blogger. To jej blog. A więc :
Nominowany powinien :

1.Pokazać nagrodę The Versatile Blogger na swoim blogu.
2.Ujawnić 7 faktów o sobie.
3.Nominować 10 blogów lub mniej i poinformować o tym ich autora.
4.Podziękować nominującemu.

Fakty :
-Kocham swój komputer ;) Ostatnio mi się śniło że wbiegłam do płonącego się budynku po to żeby go ratować xDDDDDD
-Lubię robić zdjęcia.
-Czekam na tego jedynego.
-Nie wiem jeszcze co będę robić za jakieś 6 lat. Nie wiem co będę studiować bo nie mogę się zdecydować .
-Chciałabym być aktorką ale raczej się nie uda.
-Uwielbiam czytać książki, a zwłaszcza takie kompletnie nie realne.
-Moim zdaniem małe dzieci są wspaniałe. ;)

To tyle mam nadzieje że was nie zanudziłam. Kolejny rozdział dodam jutro ;* Obiecuje. I bardzo przepraszam że tyle czekacie na kolejne części ale teraz jestem chora i ogólnie nie wstaje z łóżka tylko teraz lepiej się poczułam to zrobiłam te dwie notki by mieć je z głowy ;) xoxo

Jeszcze nominowane blogi. (Wiem że powinno być więcej no ale)

http://my-neme-is-west-stella-west-and-1d.blogspot.com/
http://iamhorangirl.blogspot.com/

2 komentarze: