piątek, 22 marca 2013

The Best Blog Award



Hej, hej miśki ;* Ok. to po pierwsze dostałam nominacje od paulla

z tego bloga do The Best Blog Award. Druga nominacja od dziewczyny z tego bloga do The Best Blog Award. To moja pierwsz nominacja więc wyjaśniam :

-każdy nominowany do TBBA odpowiada na 5 pytańponiżej*
- nominować 10 blogów, które twoim daniem na to zasługują.
- poinformować o tym autora bloga.
- odpowiedzieć na 5 pytań poniżej.

Pytania i Odpowiedzi:
1. Ile masz lat?
-14 ;)
2. Co Cię skłoniło do prowadzenia bloga?
-W sumie to nie wiem. Pamiętam że kiedy zostałam directionerkązaczęłam czytać różne blogi z opowiadaniami o nich i tak mnie wciągnęło i tam mi się spodobało że sama zdecydowałam że wymyśle i napisze własną historie na swoim blogu.
3. Dlaczego piszesz o tym, o czym piszesz?
- Bo kocham one direction. Proste ;D
4. Jak długo piszesz bloga?
- Od 11.08.2012r
5. Twoje największe marzenie to?...
- Maże żeby spotkać Harry’ego i żebyśmy byli razem. Wiem że raczej się nie uda i gadam jak jakaś pieprznięta fanka ale co tam xD

Ludzie ja nie znam tyle fajnych blogów, a nie chcę na siłę dlatego nominuje tylko :

http://angelisirresistible.blogspot.com/

*Tych pytań nie można zmieniać.

1 komentarz:

  1. Dziekuje bardzo kochanie za nominacje ;*
    Nie biore w tym udzialu,przykro mi ;*
    Kiedy nowy rozdzial??

    OdpowiedzUsuń