wtorek, 28 maja 2013

O kolejnych rozdziałach.


Hej. Dawno nic nie dodawałam więc wypadałoby coś do was napisać. Kolejne rozdziały na pewno się pojawią ale nie wiem kiedy. Nie mam już pomysłów na te opowiadanie, nie wiem jak zrobić żeby to szło ku końcowi – po prostu utknęłam. Mam wiele pomysłów ale nie na to ale chcę je skończyć bo bardzo się do niego przywiązałam. Jeszcze raz przepraszam i proszę o cierpliwość.

Jeżeli macie ochotę to zapraszam tutaj http://przerwana-kartka-papieru.blogspot.com/ - Rozdziały dodaje chyba często chodź też nie zawsze. Jest ich 5 ale są krótkie. Może komuś się spodoba i skomentuje. Liczę na to oczywiście.
 

3 komentarze:

  1. Chcesz zakończyć te opowiadanie? :'( ja...:( ja codziennie sprawdzam czy jest nowy rozdział i z niecierpliwością go wyczekuje,a tu takie coś :'C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie źle mnie zrozumiałaś. Nie chcę zakańczać tego opowiadanie tylko po prostu chce prowadzic te opowiadanie tak żeby muc w pewnej chwili zakończyć. W tym momencie te opowiadanie chyba nie jest w połowie dokończone wiec jeszcze spokojnie. ;D Ciesze się że komuś się tak bardzo to podoba.

      Usuń
    2. O matko! Całe szczęście, ulga ;D nie tylko mi ono się tak podoba, uwierz mi
      ;) w takim razie czekam na kolejny rozdział! :D

      Usuń