wtorek, 23 lipca 2013

Nowy blog itp

Hej muszę wam coś powiedzieć. Przez te dwa miesiące kiedy nic nie pisałam odeszło dużo moich czytelników, naprawdę zostało ich bardzo mało i zastanawiam się poważnie coś dalej będzie z blogiem. Rozważam usunięcie go ale mi szkoda ponieważ bardzo się do niego przywiązałam, więc jeszcze nie wiem jak to będzie. Blog "Przerwana kartka papieru" został usunięty ponieważ kompletnie mi się nie podobał. Powstał zaś nowy blog na który mam wiele pomysłów. Oto on : http://because-dreams-sometimes-come-true.blogspot.com/ Wpadajcie na niego, ponieważ jeżeli podobał się wam ten blog to chyba jeszcze bardziej spodoba się wam tamten. I to jak na razie wszystko. Papa ;**

3 komentarze:

  1. Błagam Cię, nie usuwaj tego bloga! Czytam go od samego początku, ta historia mnie tak wciągnęła *.* albo chociaż ją dokończ :( a nowego bloga a pewno będę czytać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem też mi bardzo szkoda i raczej go dokończę. Za bardzo się do niego przywiązałam. Tylko najgorsze jest to że nie wiem co mam dalej pisać no ale dla cb coś wymyślę ;D
      Ps. Jeśli możesz podpisuj się jakoś bo przynajmniej wiem kto dodaje komentarze.

      Usuń
    2. Jej! :D To ja życzę weny i czekam na kolejny rozdział! ;)
      Wiktoria

      Usuń